RADIO MALAYSIA PAHANGFM

Untuk mendengar RADIO MALAYSIA PAHANGFM...Satu Pilihan...di internet sila klik

FREKUENSI PAHANGFM

Kuantan, 104.1mhz | Pekan, 104.1mhz | Rompin, 91.9mhz | Maran, 92.00mhz | Jerantut, 92.7mhz | Temerloh, Bera, Lipis, Raub, Bentong, Kuala Lumpur, Lembah Klang, Putrajaya, 107.5mhz | Kemaman, 104.1mhz

Pengikut

Custom Search

Bilangan 'Hits' Blog Kalam Damai

Realtime Online

Isnin, 30 Disember 2013

SALAM TAHUN BARU 2014


Tahun 2014, merupakan tahun yang ke-7 Kalam Damai mengisi ruang udara Radio Malaysia Pahangfm, sejak tahun 2008. Terima kasih atas sokongan semua. Semoga dengan kami terus bersiaran ini memberikan suntikan semangat yang baru buat kami di Kalam Damai. Sebarang pandangan daripada kalian untuk penambahbaikan sangat sialu-alukan.

Kalam Damai, dengan pengisian mengariskan makna tajuk bagi satu perkataan yang dipilih setiap minggu membawa pendengar mengupas dalam pelbagai dimensi dengan membawa pengajaran daripada Al-Quran dan Al-Hadis, diharapkan dapat berkongsi dengan khalayak yang disampaikan dalam bentuk santai dalam menjana kehidupan kita seharian dan dapat bersama melahirkan masyarakat yang harmoni dan makmur.

Mengambil pengajaran daripada bidalan dan pengajaran pandang sisi mata fikir Melayu yang disusun dalam bentuk kata-kata menjadikan Kalam Damai terisi dengan pesanan yang baik. Yang elok itu budi, yang indah itu bahasa. Mengabil bidalan dan peribahasa sebagai perkongsian mengindahkan cuitan semasa ke udara.

Terima kasih Radio Malaysia Pahangfm, terima kasih sahabat Pahangfm, terima kasih Pendengar KD, terima kasih Pengunjung Blog KD, terima kasih semua yang tidak terhingga.

Salam Ingatan Sepanjang Zaman.

Wassalamualaikum w.b.t.

Tiada ulasan:

MENDENGAR BACAAN AL-QURAN 'ONLINE'

Listen to Quran

Rileks-rileks...

Untuk bagi makan ikan-ikan, sila klikkan tetikus ke dalam kolam. (",)

E-MAIL KAMI

Sebarang cadangan, anda boleh emailkan kepada kalamdamai07.pahangfm@blogger.com